Jednostki organizacyjne i Spółki gminne

wydatki na administrację
publiczną w 2022 r.

13 044 243

+12,20%

do roku 2021

urząd Gminy w Lubinie

Dokumenty regulujące pracę Gminy i Urzędu

Statut gminy Lubin

Statut przyjęty uchwałą Nr XXIX/127/2005 Rady Gminy Lubin z dnia 31 maja 2005 r. z późn. zm.

W 2022 r. Rada Gminy Lubin nie dokonywała zmian w treści Statutu.

regulamin organizacyjny urzędu Gminy

Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty zarządzeniem Nr 284/2019 Wójta Gminy Lubin z dnia 26 czerwca 2019 r. z późn. zm.

W 2022 r. Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy zmieniono dwukrotnie:

regulamin pracy urzędu Gminy

Regulamin Pracy Urzędu Gminy w Lubinie przyjęty zarządzeniem Nr 4/2003 Wójta Gminy Lubin z dnia 17 września 2003 r. zmieniony:

W 2022 r. Wójt Gminy Lubin nie dokonał zmian w treści Regulaminu Pracy Urzędu Gminy.

zatrudnienie w urzędzie gminy w Lubinie w 2022 r.

W 2022 r. w Urzędzie Gminy w Lubinie zatrudniano 92 pracowników, w tym 98% pracowników zatrudnionych było w pełnym wymiarze czasu pracy. W stosunku do stanu na koniec 2021 r. zatrudnienie zwiększyło się o 5 pracowników. Rozwiązanie współpracy nastąpiło w związku z zakończeniem okresu obowiązywania umowy (1 os.) oraz w drodze wypowiedzenia przez pracownika (1 os.).

urząd w liczbach

27 474

dokumentów, które wpłynęły do Urzędu w 2022 r., w tym:

 2 015

dokumentów dostarczonych do Urzędu elektronicznie 

21 658

dokumentów, wysłanych z Urzędu w 2022 r.

636

dokumentów wysłanych z Urzędu elektronicznie

Ponadto, w Urzędzie Gminy w Lubinie wydanych zostało 8.992 decyzji, a największy udział w tej liczbie miał Referat Podatków i Opłat Lokalnych (8.457). W roku ubiegłym wydano też 371 zaświadczeń, najwięcej z nich przygotowanych zostało przez pracowników Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich (204). W referacie tym sporządzono również 31 zarządzeń Kierownika UG, 88 odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej oraz 247 wniosków CEIDG.


W urzędzie przygotowano też 323 odpisy i wypisy, 322 z nich sporządzone zostały przez Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. Dodatkowo w komórce tej przygotowano 132 uzgodnienia/ opinie/ odpowiedzi na pisma oraz 135 wniosków i odpowiedzi w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 


W Referacie tym przyjęto również 1.096 deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wysłano 257 wezwań do złożenia ww. deklaracji i 407 zawiadomień o nadaniu indywidualnych numerów rachunków bankowych.


Co więcej, w 2022 r. w urzędzie podpisanych zostało 1.140 umów. Wydano też 123 postanowienia, 77 upoważnień i 46 pełnomocnictw.

Jednostki organizacyjne gminy

KLUB DZIECIĘCY W KRZECZYNIE WIELKIM


Krzeczyn Wielki, ul. Brzozowa 1


Dyrektor: Katarzyna Foryś

Zatrudnienie w 2022 r.: 6 pracowników

Przedszkole im. Jana Pawła II w Raszówce


Raszówka ul. Kolejowa 2


Dyrektor: Katarzyna Foryś

Zatrudnienie w 2022 r.: 40 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Raszówce


Raszówka ul. 1 Maja 10


Dyrektor: Lucyna Szudrowicz (do 31 VIII 2022 r.)

Tomasz Haber (od 1 IX 2022 r.)

Zatrudnienie w 2022 r.: 35 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Szklarach Górnych


Szklary Górne 48


Dyrektor: Elżbieta Piasny

Zatrudnienie w 2022 r.: 29 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach


Siedlce 29


Dyrektor: Mariola Karwan

Zatrudnienie w 2022 r.: 32 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim


Krzeczyn Wielki 9


Dyrektor: Mateusz Marciniak

Zatrudnienie w 2022 r.: 29 pracowników

Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Niemstowie wraz z Szkołą Filialną w Osieku


Niemstów 68; Osiek ul. Św. Katarzyny 75A 


Dyrektor: Patrycja Słota

Zatrudnienie w 2022 r.: 33 pracowników

Gminna Biblioteka Publiczna w Raszówce 

Biblioteka posiada 5 filii w: Miłoradzicach, Niemstowie, Chróstniku, Księginicach i Oborze oraz punkt biblioteczny w Zimnej Wodzie.


Raszówka ul. Kolejowa 2A


Dyrektor: Wioletta Olech

Zatrudnienie w 2022 r.: 9 pracowników

Ośrodek Kultury Gminy Lubin


Lubin ul. Księcia Ludwika I nr 3


Dyrektor: Magdalena Dubińska

Zatrudnienie w 2022 r.: 11 pracowników

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej


Lubin ul. Księcia Ludwika I nr 3


Dyrektor: Mariola Jaszczak

Zatrudnienie w 2022 r.: 28 pracowników

Spółki Gminne

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin sp. z o.o.


Księginice 14


Prezes : Wojciech Dziwiński 

Zatrudnienie w 2022 r.: 107 pracowników